Rbyd hayır linclermiyoruz ama suan büyüme aşamasında ben elbise bile giyen biri değildim hamileliğimi öğrendiğimden beri elbise giyiyorum herseyimin bi beden büyük alıyorum bana direk sağlık ocağındaki ebem azcık sıkan bişey bile giyme dedi sonuçta bebeğin alanı zaten kısıtlı henüz karnınız da yeterli büyüme göstermemiştir o yüzden en iyisi giymemek hamilesiniz siz yani bırakın göbeğinizi birazcık cıksın nolcak ki hem