Dlraa Merhabalar, gebeligimin daha cok basindayim ilk gebeligim. iyi bir doktor ve hastane arayisindayim. Tecrubelerinizi paylasirsaniz cok mutlu olurum
Ceycey1881 Dlraa avcilar hospital, Nil Bilgen hanim çok iyi bende ona gidiyorum canim tavsiye üzerine gittim. Tabi bekleme sirasi oluyor randevudan genelde 2 saat sonra iceriye giriyosun