Ayse1-1 Merhaba 32 haftalığım. Birkaç gündür hemoroid başladı meme çıkmış o kadar acı ve ağrı yapıyor ki ağlamamak için zor tutuyorum. Doktoruma mesaj attım henüz dönüş yapmadı. Aranızda bu durumu yaşayıp çözüm bulan varsa lütfen paylaşsın benimle ilaç krem veya doğal yollar ???
Limonlukekkk Ayse1-1 bende 37 haft gebeyım bendede var ama ağrı falan yapmıyor benım merak ettiğim gebelikten sonra geçiyor mu acaba
basakc36 Ayse1-1 Benim gebelik öncesi vardı ama gebelikte kabızlıktan dolayı yine can yakmaya başladı meme falan oluştu.Doktorun asistanıyla iletişime geçtim krem kullanıyorum memeyi geçirmez ama en azından acısını hafifletir.
bebekcan Ayse1-1 Bende yasadim genel cerraha gitmen gerekio kadin dogum bise yapamio kabizlik gecince zamanla gecicek kanayarak
DmlKyra Ayse1-1 benim de 37. Hafta da oldu bekarken de vardı ama ne ağrı çekmiştim ne sızı 37. Hafta da bir başladı Allahım böyle bi acı yok geceleri uyuyamıyordum ağlıyordum genel cerrah a gittim ama hamile olduğum için bişe yapamadı proctolog krem kullandım ama çok bi faydası oldu desem yalan olur 2 hafta oluyo ben 39. Haftaya girdim acı geçti çok şükür ama meme daha tam gitmiş değil. Ben sırf bu sebepten normal doğum istemedim pazartesi sezaryen olacağım doktorum normal doğum sonrası seni zorlar dedi hiç riske atamam
Ayse1-1 bebekcan işin ilginç tarafı kabız değilim ona rağmen çıktı. Bebek ağırlaştı ve kilo alımı oldugu için oluştu bende bu durum sanırım
Annelikmuessesesi Benimde vardı hamilelik öncesi. Hamilelikte karın içi basınç arttıkça ağrı arttı. Doğum sonrası ağrı gittikçe azaldı ama eski haline dönmesi zor bu hemoroidin maalesef ki. Kabız olmamak, çok zorlayıcı spor vs yapmamakta gerekiyor
06Pembemavi80 Ayse1-1 meme dışarda kalmasın icine itin içerde kalınca söner. Biraz acılı olur ama malesef . Sizde ilk defa çıktı galiba oyuzden yeniyse önlemini alabilirsiniz. Anestol pomad krem uyuşturuyor ağrısını kesiyor aslında ama hamilelikte kullanımına ne der doktor bilemiyorum. Proctolog var oda kanama olursa fayda ediyor. Zeytinyağlı pamuk yapıp oraya koyup memeyi içeri itip pamukla beraber yarım saat oturun kalkmadan oda işe yarayabilir. Kabız olmamaya çalışın. Ben bunla senelerdir beraberim yani bekarliktan başladı . 2 normal doğum yaptım ama beklediğim gibi felaket olmadı. Doğumdan sonra genel cerraha gittim o iki farklı krem vermisti Allah razı olsun rahatlamıştı bile. Şuan bende de sönmüş meme var ama hiç gitmiyor öyle duruyor alıştım rahatsız etmiyor en azından ağrı acı yok. Geçmiş olsun