Bigsecret3 Kızlar daha adet gecikmesi yaşamadım ama eğer yaşarsam elimde bulunsun diye eczacı bu kaset testi verdi bunu kullanıpta memnun kalan var mı aranızda acaba yardımcı olursanız sevinirim 🌸
Elif-ada- Bigsecret3 Ben kullandım yalancı pozitif çıkardı malesef inşallah sizde gerçek pozitif olur
Gzd1212 Bigsecret3 ben 2 tane almıştım ikisi de bozuk çıkmıştı 🙈 ama onun dışında pozitiftik negatiflik doğruluğu nedir bilmiyorum.
Bigsecret3 Elif-ada- umarım cnm artı Med markada da öyle diyorlardı ben kızıma hamile olduğumu öyle öğrendim
Elif-ada- Bigsecret3 Evet oda bende yalancı pozitif çıkardı onuda kullandım en iyi prodoktor yoksa negatif varsa pozitif
Bigsecret3 Elif-ada- hmm adet günüm geçsin kullanayım bir inşallah güzel sonuç alırsam mutlaka gidip üstüne farklı bir test daha denerim mutlaka