Kızlar 16. Haftadayım bugün ultrasonda baktık bacak arasında bi şey vardı yani erkek gibiydi besbelli ama doktor dedi ki bu göbek bağı da olabilir erkek olabilir ama belli değil tam kesin değil dedi böyle bi şey olabilir mi sizce göbek bağı öyle gözükebilir mi