Ftsgktrk18 İlk oğlum 42 haftada doğdu 25 saat suni sancı verdiler psikolojik olarak kötü bir anı kaldı Buda 41 hafta sancım yok pazartesi gel yatış yapılacak ve sancı verilecek dendi çok korkuyorum sancımın gelmesi için ne yapabilirim
Hilal2901 Ftsgktrk18 dogumuna odaklan sancılarını hissetmeye çalıs sürekli ılık duş squat çömel kalk ananas hurma vs. Ama cok geç kalmısısn bunlar için 🥲 benim de ilki suni ile oldu ikincide bir video izledim doğumunuzu siz baslatabilirsiniz diye odaklanın bende ise yaradı cidden sürekli de haraket halinde olmak lazım
Gamze_gamze Ftsgktrk18 Doktorlar ilişkiye girmeyi öneriyor bildiğim kadarıyla. Afedersin eşin içine boşalsın o rahmi yumuşatıyormuş. Tabi eğer uygunsanız
Ceycey1881 Hilal2901 canim hangi video ile başlattın doğumunu. Bende hurma ve adacagi tükeneceğim ama kacinci haftada başlamalıyım bunlara
Ftsgktrk18 Hilal2901 hiç bilmiyordum öyle bir video olduğunu yinede denerim belki faydası olur sağol ☺️