beyazmelegim Detaylıda naval burun kemiği 5 cm görüldü biraz kısalık var dedi böbreklerdede biraz genişleme var down sendromdan şüphelendi korkmalımıyım sizde bu problemler oldu mu yarın fetal DNA yaptıracağım yardımcı olur musunuz bebeğim erkek
yokusbebek beyazmelegim Bizde de bir bobrekte genişleme var. Bunun erkek bebeklerde çok normal olduğunu söyledi doktorumuz.
Balyanaklikoalam beyazmelegim bende normal çıktı ama geçen yıl arkadaşım hamileyken 9 ay boyunca Down sendromlu olacak dedi doktorlar hatta ilk alalm dedi doktorlar 3 ayri doktorda detaylı yaptırdı emin olmak için fetal dna istemiyordu çünkü çocuğu doğdu sapasağlam gayet sağlıklı
Minikmercimek_ beyazmelegim erkek bebeklerde oluyormuş canım ama burun kemiği bana da aynısı söylendi test vermedim sağlıkla gelirler inşallah 🥲🤲🤲
beyzanururey beyazmelegim canım bizim de burun kemiğimiz kısa çıktı 3.5 gibi bir şey ölçmüştü böbrekler de genişlik vardı cinsiyetimiz de erkek test yaptık çok şükür temiz çıktı inşallah seninkide temizdir kendini sıkıntıya sokma üzme lütfen ne hissettiğini anlayabiliyorum test verdiğim 1 hafta bana geçmek bilmemişti zehir olmuştu ama çok şükür temiz geldi seninkide temiz gelecektir inşallah 🤲🏻
Balyanaklikoalam beyazmelegim bacak boyu ve ense kalınlığında sııkıntı var denmisti başka ne gibi testler yapıldı bilemiyorum açıkçası ama doğuma kadar o şekilde sanıyorlardı
yokusbebek beyazmelegim Ben bunu baya araştırmıştım makalelerden. 2.9 altı olursa anomali görülebiliyor yazıyordu genelde.
Minikmercimek_ beyazmelegim bana da 22 de perinatoloji 1 p den küçük yazmıs rapora kendi doktorum 5,78 başka doktor da 6 ölçtü bilemiyorum hangisi fetal vermedim
beyazmelegim beyzanururey tşk ederim inşallah çok zorlu yollardan geçiyorum çok rabbim yüzümü güldürsün inş.
Festinalente beyazmelegim fetal DNA yaptırın ayrıca perinotolaga da gidin ikili yaptırdınız mı orada gorulebılırdı bunlar
beyazmelegim Festinalente ikili testi 13.haftada yaptırdım temiz çıktı hatta burun kemiği bile izlenmişti bende bu olayı sorguluyorum down senderomu olsa 13. Haftada burun kemiği izlenmezdi diye düşünüyorum
Missprincess beyazmelegim ben 24. Haftada yaptırdım biraz erken değil mi acaba sizinki ? Belki haftasında yaptırsanız sıkıntı çıkmaz
beyazmelegim Missprincess kendi doktorum bebeğimizde böbreklerde genişlik görünce 21.haftada girmemizi önerdi hatta detaylı ultrason çeken ekiplerde 21 haftada alalım dedi nasibimizde 21. Hafta oldu bilmiyorum yani erken mi geçmi ?
Missprincess beyazmelegim erken canım normalde 24 ile 26 hafta arasında istenir. İnternetten araştırabilirsin