Herkese selamlar,
Reglime dört gün kala evde yaptığım gebelik testinde pozitif gördükten sonra hastanede kan verdim. HCG değerim 200 çıktı. Doktor pozitif, ama henüz çok yeni dedi. Bir hafta bekleyelim öyle muayene edelim dedi. Açıkçası biraz gerginim çünkü ilk gebeliğim ve bu konularda hiç fikrim yok. 200 değeri iyi midir? Haftaya ultrasonla kese ve kalp atışı duyabilir miyim? Deneyimli annelerimiz ve anne adaylarımız yardımcı olursa sevinirim. (Son Regl 17 temmuz-23 Temmuz arasıydı. 6 Ağustos yumurtlama gördüm.)