Roonniee ben 30haftalık hamileyim 3kez alttan muayene oldum
Tüp bebek kan sonucum pozitif çıktı 1hafta sonra doktora gittim karnımdan baktığında görünmedi ve vajinal ultrasonla gördü herhangi bi sakıncası olsa doktorlar bunu göze alır mı
Lütfen korkmayın vajinal ultrasondan, gerekli görüldüğü takdirde yapılıyor çünkü
Benim servikal kısalığm olduğu için artık ölçümleri vajinal ultrasonla yapıyor perinatoloji