Herkeseee merhaba hanımlar bugün çat muayenemi oldum normal dogum yapabilirmişim kemik yapım müsaitmiş ve 1 cm açılmam oldugunu söyledi doktorum pazartesi tekrar çagırdı hafif bi kanamam oldu muayne sırasında bi kaç gün lekenmem olabilirmiş ama artarsa kanamaya dönerse gel direk dedi hopla zıpla dogur dedi bide 😂kasılmalarım var evet ama hiç burda yazanlar gibi adet agrısı yada belden rahme dogru gelen vs gibi şeyler degil benimki sadece vajinamdan böyle bıçak batması veya biyerinizi kesersinizde yanar ya orası öyle bi sızı var bende sanırım Pazartesi son muayenem olucak galiba artık doguruyorum bugün tam 38 haftalıgım bu arada o an bi panik oldum ama normal yoldan ilerlemesi beni çok rahatlattı Allahın izniyle son eşigide geçicem az kaldı dua edin bana 🤲👼🙏