User658383839 8 haftalık gebeyim ve iç çamaşırım da hafif bir Islaklık var hep böyle Yaşayan var mı?🥺
Gunduzanne User658383839 ben 9 haftalıkken çorabımı giydiğim sırada sıvı gelmişti baya ıslatmıştı. Doktorum güldü bana😂 bu ayda su asla gelmez dedi
Neferut User658383839 ben 23 haftalığım o akıntıdan hiç kurtulamadım günde kaç tane çamaşır değiştiriyorum bilmiyorum bile. Enfeksiyonum yok kronikmiş bende öyle dedi doktor.
Gizem9688 Neferut aynen aynen 38 haftaligim ben de hala asiri sulu akintim. Enfeksiyon yok mantar yok. Surekli su gibi akintim var ama. Hem de gebelik basindan beri. Suyu muyu her seyi normal bebegin
Neferut Gizem9688 Benim de her şey normal mantar falan da yok hiçbir şey yok ama sürekli akıntı gerçekten sıkıldım bu durumdan :( sebep de yok yani olsa kurtulacağız ama yok
Emel_11 User658383839 hamilelik süreci ilerledikçe akıntı artar, ağrı sızı,koku,sarımsı renk yoksa idrar yaparken yanma olmuyor ise normaldir bunlar var ise de enfeksiyondur muhtemelen,korkulacak bir şey yok ☺️🌿
User658383839 Emel_11 Emel_11 sadece sarımsı ve beyazımsı bir renkte akıntı var yanma falan yok onun dışında
emineblc1202 User658383839 ayni seyi ben yasiyorum suanda 28 haftaligiz ilk basta beyazdi sonra sariya dondu bende polikiligine gittim doktor antibiyotik yazdi kimisi antibiyotik bebege hamilelikte zararli olabilir diyor ama bilmiyorum pazartesi gunu tekrardan kendi aile hekimime gidicem