Tugceaker Seyma63_ tamam olmasın ne güzel hamileliği düşündürüyor valla testten yapacağına kandan direk çıkar direk
Bbuusra Yeliz-35 Bende de lekelenme oldu kırmızı olmadığı sürece korkmayın. Kendinizi çok yormayın. Biz 6. Hafta da duyduk kalp atışını.
Tugceaker Yarın normalde adet olman gerek ozamn yarın adet olmassan varlığı düşündürür canm benim herşeyin en hayırlısı olsun canm 🥰
Bbuusra Yeliz-35 Amin canım seninde. İlk gebelikse eğer insan panik oluyor korkuyor o korku da insanı daha çok etkiliyor. Biraz akışına bırakmak lazım.