Tayinimiz çıktı ve güneydoğudayız her sene 15 günde olan turşu , burada sıcaktan 3 günde oluyor daha da bırakırsam köpürecek , ne yapacagımı şaşırıp bozulmaması için buzdolabına koyuyorum, şu an hava burada 40 derece Allah aşkına buradakiler nasıl yapıyor hangi şişeye bidona nasıl yöntemle yapıyorlar bilenler yardımcı olabilir mi