Cansu-2600 Hanımlar şöyle bı sorun var haftaya cuma 32. Haftam doluyor doktorum 2 Eylül pazartesi gel raporunu hazırlayalım dedi. Cumartesi günü normalde doktora gidiyoruz biz çünkü eşimin iş yeri kaç saat izin alırsa maaşından kesiyor kesim olmasın diye biz cumartesi günü kontrollerinizi oluyoruz. Cumartesi resmi gün olmadığı icinmi pazartesi çağırdı onu sormak hiç aklıma gelmedi sizin bilginiz varmı ?
Hilalll1616 Bir bilgim yok ama olabilir, ayrıca raporu hazırlayıp size whatsapptan falan atabilir, ben öyle almıştım raporumu
Cansu-2600 Hilalll1616 Rutin kontrolümde var o yüzden ikisini beraber halletmek için gidicem dediğiniz gibi WhatsApp olurduda bebiside görücem ya 🥰