mineanne903 Bebeğimizin ismini seçmekte zorlanıyoruz kararsız kaldık anketi oylayıp önerileriniz varsa yazar mısınız 🙏🏻🥰
Gzd5 Alina ismi ne lina ne alin ikisinin arasında geliyor bana bade daha hoş bence Aaaa lina gibi, olmuyor 😄
mineanne903 Cansuuuh Bade aslında içki değil divan edebiyatında aşk sarhoşluğu anlamını taşıyor o konuda bir yanlış anlaşılma var ☺️
Ebrucar Lila Lena Lina gibi isimler hep birbirinin aynısı gibi geliyor bana ki aynı duruyorlar bir anlamı yokmuş da kulağa hoş geldiği için konuyormuş gibi. Neyse bence Bade 😂