Kızlar nte çekildi tam bitmek üzereyken sancı 100 lere çıktı hisettim bebeğim farklı bir şekilde hareket etti yani. Doktora nts kağıdını verip tansiyon ölçütürdüm o sırada eşim duymuş doktorum yanındaki kadın bu kimin niye böyle çıkmış fln birşeyler demiş . Doktor bana bebek uyuyor serum+nts dedi yine . Nts den anlayanlar yorum yapar mı lütfen? 