Sulebrk merhaba herkez hamile kalmanın güzel yanlarından bahsetmiş ama sadece bir kişi mantıklı şekilde mesaj atmış. Evet allah rızkını verir ama buna inanarak 10 cocuk doğrulmaz. Şahsi fikrim erken erkekler her zaman bebek ister. Istemem diyen yoktur sanırım. Önemli bir karar hayatınız değişecek bebeğe erkek değil kadın bakacak ve ilgilenecek kadının hayati bambaşka oluyor allah nasip ederse bu duyguyu her zaman yaşarsınız acele etmek niye anlam veremiyorum. Yanı yaşınız küçükse şayet bence acele etmeyin evliliğinizin tadını başbaşa çıkarın bebek olunca başbaşa kalinmayacak:)