DeryaZ Sedefbaq 22haftalık olduk 4.aydan sonra belli oldu ama son 3gündür baya baya çıktı artık ben bile hissedebiliyorum sizde durum ne☺️
Misskaynak Sedefbaq sonunda buyudu 😅 kilo gibi gozukuyor hala biraz daha buyusun diyorum ama daha cok zorlanicagim icin acele de etmemk lazim 🤪 bazen unutuyorum hamile oldugumu ben ya
Asena_ Sedefbaq 22 haftalığım bende. Benim bayağı büyüdü ya bazen zorlanıyorum bile eğilip kalkmaya. İç karnım geniş değil demek ki 🤷🏻♀️
Gzddlk Biz baya büyüdük bilenler zaten hemen karnın çıkmış diye söylüyor ama bilmeyen kilo sanıyor herhalde.
Sedefbaq Misskaynak bende biraz daha büyüsün diyorum yaaa bebişim kilo alsın sağlıklı olsun sabırsızlık geliyor bazen
Nesrin263 Bende 22 haftalık hamileyim çok az hareketlerini hissediyorum karmıda epey çıktı. İkinci gebeliğim 🤰
Hnfeshnn Ya kızlar ben 11 haftalık göbeğim kocaman çıktı kendi göbeğim o bebek değil biliyorum ama 6 aylık gibi göbeğim var normalde zayıftım çok kilo da almadım 🤦🏼♀️