Merhaba hamileliğimin başında düşük riskim vardı hep yattım sonra o geçti şükür rahim ağzım kısaldı yine yattım 25 ten sonra biraz daha hareketli olmaya başladım 30 dan sonra da yine çok ağır işler yapmasam da eskiye göre yapıyordum normalde kontrole gittiğim doktorum yurtdışında olduğu için başka önerdiği bir doktora kontrole gittim o da plesantamın arkaya yerleşimli olduğunu ama ucunun biraz rahim ağzına yakın olduğunu söyledi böyle bir şey bu haftalarda risk oluşturur mu artık geri gitmez bu haftadan sonra diye düşünüyorum normal doğumu etkiler mi kendi doktorum da daha gelmediği için iletişim kuramadım stres oldum biraz böyle bir durum yaşayan var mı hiç?