Kardenizz Kızlar dün kan vermiştim bugün gittim doktor negatif dedi ama erken gebelik olabilir 1hafta sonra adet olmazsan gel dedi bugünde dahil 6. Gün gecikmem var. Betam 3 çıktı böyle olupta değeri yükselen var mı
1931 Kardenizz 6 gün gecikmede 3 çıktıysa yükselmez bence ama yinede nasip tabi hayırlısı olsun hakkınızda
FatmaKurtulus94 Kardenizz adete 4 gün kala 3.43 tü. Ertesi gün yaptırdım 55.93. İki gün sonra tekrar yaptırdım 249.44 çıkmıştı
Kardenizz FatmaKurtulus94 anladım sizinki gecikmemiş benimki gecikmesine rağmen düşük çıktı ama testler yaptım pozitif
Kardenizz FatmaKurtulus94 kan testini bir defa yaptırdım hastanede 3 çıkmıştı ertesi gün sabah nehatif dedi doktor ama erken olabilir diye bir hafta sonra gel dedi bende öylesine idrar testi yapayım dedim çift çizgi çıktı inanamadım iki test daha yaptım yine aynı çıktı ama daha kan testi vermedim halada adet olmadım
kindersurprise Kardenizz değeriniz gecikmeye göre düşük çıkmış kimyasal gebelik olmuş olabilir ya da geç döllenme olmuş olabilir bir kez daha kan verirseniz pazartesi günü, belli olur
Esiilaa Benimde 2 güm gecıkmyle 13 cıkmıstı kimyasal oldu sonra bu kadar düşük değerler genelde kimyasal oluyor 🥹ama belli de olmaz umudumuzu kaybetmeyin eger adet olmazsanız yine verin çünkü düşük değerlerden yükselenlerde olmuş hiç belli olmuyor