melikets33 ben 0 numara ve 1 numarayı ve 1 adet 2 numarayı prima premium care aldım. Sonra büyük bir molfix indirimi görüp 2 numaradan stok yaptım. İnşallah pişik alerji vs yapmaz diyorum. Yaparsa da Goon diye bir marka var, onu da çok öneriyorlar, ona geçmeyi düşünüyorum.