Hiranurunannesiii Karell 37+2 de doğum yapmıştım, 3150 gramdı. 37.haftadan sonrası normal doğum zamanı kabul ediliyor zaten, bebeğin gelişimide iyiyse.
68pembemavi01 Karell Ben kızımı 37.hafta da doğurdum boyunu hatırlamıyorum ama kilosu 2550 Gr doğdu küveze de girmedi çok şükür şimdi 2.kızıma hamileyim nasip olursa inşaAllah ne zaman doğar Allah bilir 🌼🌸
dztrk Karell 37+4 de doğumum olmuştu 2700 doğmuştu oğlum bi sorun olmadı🥰 şuan 34 haftalığım ikinci gebeliğim bakalım ne zaman gelecek🤍
Karell Hiranurunannesiii 1 hafta geriden geliyor bizimki ciğer gelistiri yaptılar erken doğum olursa diye kilosu.suan 2400 35+5 iz şuan inşallah doguma.kadr biraz dha alır bidik
Momybaby 68pembemavi01 merhaba, 37.haftada kendiliğinden mi geldi bebeğiniz yoksa acil durumda mı aldılar. Ben de merak ediyorum o hafta doğurur muyum diye de 😄
68pembemavi01 Momybaby Merhaba,suyum gelmişti. Keşke direk hastaneye gitmeseydim sancım sonra başladı ilk hamilelikti ama bu hamileliğimde de gelirse yine giderim heralde bişey olacak korkusundan.
68pembemavi01 Momybaby O gün bizim buranın pazarıydı.Erik zamanı (canın çektiyse hakkını helal et) erik aldım çok yedim karnım ağrıma’ya başladı.kontrol amaçlı doktora gittim ebe muayene etti herlade tam hatırlamıyorum (5 yıl oldu 2 çocukla unuttum😀)eve gelince suyum gelmişti.
Denizzz1616 İlk kızım 37+3 3600 52 cm doğdu. Bugün ikinci için haftaya Çarşambaya gün aldık yine 37+3 olacak kilosu 36+2 de 3530 gram ölçüldü fl kaç dedi hatırlamıyorum ama yine ablasına yakın olacak belki geçer dedi doktorumuz