Kızlar doğum günü belli olanlar🙋♀️
Benim 29 randevum var en geç sanırım eylülün ilk haftası nasipse normal doğum bu arada yani ozmna kadar ne zmn gelmek isterse 🥰
Belirtim olarak çok sık vajina ya vuran sızı agrı oluyor her gün karın agrısı birde bebiş hareketi fazlalasıyor sanki hemen cıkayım der gibi😁😍
Sizlerin nasıl gidiyor anneler sağlıcakla kavuşalım evlatlarımıza 🤲🥲🫶