Ozlemkeles WhatsApp ta kafalarına göre takılıp yazıp çizip işine gelmeyince seviyesizleşip gruptan çıkarıyorlar .
Esa Öyle gruplara katılmak çok saçma zaten burası ya da sosyal medya yetmiyo mu anlamıyorum gönderilere link paylaşanlara bişey yazıp aldırış etmiyorum ama çok sinir oluyorum
Ozlemkeles Grup yöneticileri bozdu bilgi alışverişi fln paylaşımlar iyiydi herkes yardımcı oluyordu birbirine kişilikler oturmayınca insanlarda bende sinir oldum çıktım 😀