Harununduygusu Merhaba, sezeryandan sonra sonda ne zaman çıkarılıyor ve aciyor mu çıkarılırken çok merak ediyorum…
ftetcdr Harununduygusu doktordan doktora değişiyor ortalama 6 saatte çıkarılıyor . Size tavsiyem çıkarılma anında kendinizi hiç kasmayın bacaklarınızı iyice kendinize çekin derin derin nefes alın tüm hastaların böyle çıkarırım hep de hayır duası alırım 🥹 anlamayacaksınız bile çıktığını 🌸
ASE6154 Harununduygusu 2 sezaryen oldum hiç hissetmedim ben genelde 6. Saatte falan çıkarılıyor uyuşma geçtiğinde yani yürümeye kaldırıyorlar zaten sonrasında
staRmama Harununduygusu canım korkulacak bir şey yok benimkini uyusturmadan taktılar hafif yanma ve acı oluyor sadece. Çıkarmak için de benimkini 2 kere değiştirdiler bol sıvı alman gerekiyor o şekilde çıkarıyorlar.
Harununduygusu ftetcdr yaa içimi rahatlattiniz çok teşekkür ederimm.. sezeryanda tek korktuğum nokta bu.. çok can acıtıyor diyenler var..
Sevdanaz Canım hiç acımıyor bende en çok ondan korkuyordum ama bi anda çekiyo ve hiç bişey hissetmiyorsun için rahat olsun