Prenseslerim_ Regl olmama iki hafta var bugün test yaptim negativ dogrumudur.asiri halsizim bikini uykum sürekli var gibi
Asmklc Prenseslerim_ valla ben 7.aya kadar hic belirtim olmadi desem yeridir canım regl gecikmesini takip et
Yeniyeniden Prenseslerim_ sen ilişkiye gitar testi bırak yumurtlama daha yeni oluyor onu kaçırıyorsun haberin yok
Yeniyeniden Prenseslerim_ diyorumki senin yumurtlama zamanında sen gebelik testi yapiyorsun abe kızım sperm ile yumurta birleşmesi nasil gebe kalacaksın.. sen en iyisi uygulama indir yumurtlama günlerini orada takip et derim
HAvvAHmet Yumurtlama gunlerinizdesiniz buyuk ihtimalle adet gecikene kadar neredeyse hiç belirti olmaz yani belki 3 4 gun önce anca başlar öncesi psikolojiktir diye düşünüyorum.Denedim ve gördüm doğruluğunu ☺️☺️
Nerimanhy Prenseslerim_ canim benm yumurtlama günum takvimime göre 2 gün onceymis ovülasyon testiyle bunu ogrendim tavsye ederim adetin bittiktn sonra adetinin 1. Günü dahil 10. Günnden itibaren başla yap bu testi yumurtlamani ögrenirsn.