birprensesinannesiiim cnm 40+4 te benımkı normal dogum olucaktı benegın kalbı cok hızlı cıktı nst de ona ragmen sunı sancı takıldı olmadı sezaryane aldılar doktor karnımı acar acmaz ıyıkı normal olmamıs kordon dolanması olmus kakasını yemiş ben dıkılırken bebegımı mıdesını yıkamıslar