MomEsra_ Kızlar yumurtama 19 ağustos yumurtlama gördüm ve değerlendirdim şuan eğilip kalkarken belimde batmalar ve kasıklarımda ağrı oluyor sizce belirti olabilir mi?
Roonniee MomEsra_ benim hani üşütürsün karnına kramplar girer ya öyle ağrılar giriyodu ama yerleşme ağrısında hep kasık diyodu herkesin belirtileri farklı olabiliyo
Lidyaumay Ben yumurtlamamı resmen hissettim sağ kasığımda bacağımın bitişiğinde çok garip bi ağrıydı eğilip kalkarken bile hissediyordum sonra hamile olduğumuzu öğrendim 7 gün gecikmeden sonra
Zarifokur Lidyaumay peki ondan önce test yapmışmıydınız. Bende bu ay öyle oldum kasıkla bacak bitişiğinde sonra geçti şimdi yok ama çatlsms gününden 5 yada 6 gün oldu . 3 yada dört gün var hasta olmama
Lidyaumay Zarifokur adetten 7 gün önce yapmışsın tek çizgi çıktı sadece adetim gecikincede hamile olduğumu öğrendin
Zarifokur Lidyaumay şuanda kasıkta sanki böyle oturup kalkınca bir şey hissediyorum. Başka belirtim yok ama akıntı falan da yok 3 ,4 kaldı test yaptım sabah çıkmadı . Çatlamanın 10. Günüydü ama