Berivan_sr Kızlar 35 haftalığım bugün Altan muayene sonrası eve geldiğimde pecetede çok az bişey kahverengi akıntı gördüm çok çok azdı normal mi yaşayan var mı aranızda Altan muayene sonrası
Annecik02 Berivan_sr normal canım korkulacak bir şey yok merak etme doktor bana da demişti vajinal muayeneden sonra az bişey kan gelebilir korkulacak bişey yok diye
yokusbebek Berivan_sr Sanmıyorum açıkçası ben de 32. ve 34. haftalarda alttan muayene olmak zorunda kaldım. Herhangi bir problem olmadı.
Berivan_sr yokusbebek aslında zorunda değildim bakmamı ister misin dedi doktor ben istediğim için baktı