_eflinkara20 Kızlar riskli gebelikten kürtaj oldum doktorum 1 ay sonra çocuk yapabilirsiniz fazla gecikmeyin dedi sizce normal mi ben genelde 3 ay diye biliyorum ama doktor 1 ay dedi.
Sultantalc _eflinkara20 1 ay çok erken bence en az 3 ay olmalı sağlıklı bir gebelik için bende 3ay korunmuştum
Ynckpgn _eflinkara20 Bende 7 ay önce kürtaj oldum 1aydan sonra hemen denedik olmadı tabi eğer mental olarak iyiysen hiç bekleme yap nasiptir belki hemen oldu belki benim gibi 7 ay sonra ama geciktirme