merhaba güzel anneler
9 Agustosta kese görmüştük adetimle uyumlu 5+2 idi 16 Ağustosta mantar oldugum icin gittim krem fitil vs yazdı gelmişken bebeğide görelim dedi karından göremedi adete göre 6+2 olması lazmdı vajinal baktı 5 küsür haftalardadır daha bebek kucuk daha kalp sesi bile az gelıyodu ama ekrandan gösterdi kalp atısını normal muayene tarihimiz 23 u yani yarın bebeğimi güzelce görüp kalbini dnleyeym benm icin dua edermisiniz 🤲🥺
16 sında gördüğümde böyleydi daha minnak burada vajinal bakmıştı 🥺
