27+2 gunluk olduk bugun🥳 Hamileligim genel olarak kolay geçti,erkek bebek.Bulantı kusmam olmadi.Hatta zaman zaman hamile oldugumu bile unuttum.Artik bebegim kıpır kıpır ve dışardanda belli oluyor karnim.Bazen aksamlari gazdan cok sertleşiyor ve şişiyor ama haricinde gayet iyiyim.Çalişiyorumda.İzne cikmama toplam 5 haftacik kaldi😎💛Bu arada toplam 7 kilo aldim suanda maalesef biraz hızlandı gibi🥹🫠Siz kaçıncı haftalarda zorlanmaya başladınız?Bu uyku problemleri yatış kalkış ağırlaşmak kaç haftada başladı?