emel16 ben aldım ve kullanıyorum, bahsettiğiniz şeyi de ilk kez duydum küvet desen zaten ayakları var, ekipmanların tümünü ben zorla açıyorum zaten öyle kolay açıp kapanan bi şey değil. Bebeği zaten kaynar suda yıkamıyoruz, yıkandığı sıcaklıkta çok zor