Bendede aynı belirtiler vardı resmen vajinamın kemiklerinde sızı hissedip sağa sola dönerken zorlanıyordum meğerse sancılanıyormuşum fark etmedim çalışabilir raporu almaya gittiğimde bebek kanala girmişti allahtan açılmam yoktu 2 gün yatış verdiler serum ve ciğer geliştirici iğne yaptılar çok şükür bebiş sakinleşti içerde keyfi yerinde doktor tişört bile katlamayacaksın bi evi badana yapmadığın kalmış aman diyim erken doğmasını istemiyoruz şuanda çok erken dedi camış gibi yatıyorum dikkat edin kızlar benim acı eşiğim çok yüksek olduğu için ben o sancıyla evi silip süpürmüşüm meğer 😃 şimdi çalışabilir raporumu aldım allahtan evden calısma imkanım var