Lavinyam06 pgtli tüp bebek yapın denildi. Pgtli özel büyük hastaneler yapıyor ve epey masraflı birşey.
Neyse bir prof buldum Acıbadem Hastanesi’nde tam ona gitmeye karar verdik hamile olduğumu öğrendim. Sonra ilaçları kullanmaua başladım gebeligim sağlıklı devam etti Allah’a şükür. Tüp bebek islemine gerek kalmadı.
Şöyle bir durumda öğrendim. Anneden plensataya giden kan dolaşımında en minik pıhtısı beslenmesine engelmis o da kalbi durdururmus. Testlerde ne kadar pıhtılaşma çıkmasa da Ben bu riske istinaden doğuma kadar kansulandirici kullanicam