Kızlar selam 34+4 olduk bugün doktor kontrolüm vardı iki hafta önce acile gittim sertleşmeden dolayı sancım çıkmıştı onu söyledim alttan muayne etti dedi ki doğumdan bir hafta önceki pozisyonda şu an nst de sancım çıktı 1 cm falan açılmam varmış iğne ilaç vs vericek öğleden sonra idrar tahlilim çıkacak ona göre de antibiyotik falan sanırım böyle bir şey yaşayan var mı 15 gün dayanması lazım dedi çok risk olsa eve göndermezmiydi sizce bilmiyorum korkmaya başladım lütfen deneyimlerinizi paylaşın bebeğin sağlığı kilosu vs yerinde dedi suyu falan da iyi yatıp istirahat et falan dedi