aysenurarslan Arkadaşlar merhaba; Dün sezeryan Doğum ile bebeğim dünyaya geldi. Fakat karnım hiç değişmedi.Sizlerde böyle oldunuz mu? Önerilerileriniz var mı? Korse kullanmayı düşünüyorum ama kullananlar var mı varsa tavsiye edeceğiniz bir ürün nedir? Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻
Cagla29930 @aysenurarslan#ben iki kez sezeryan oldum ikisinde de göbeğim olduğu gibi kaldı korse kullanmaya çalıştım çok ağrım oldu ben pek tavsiye etmiyorum yine de sen bilirsin canım etin hala taze olduğu için ağrın olabilir zamanla topluyor ama 2 sene kadar sürebiliyor tabi spor yaparsan daha çabuk toparlarsın bu arada allah bağışlasın yavrunu allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin☺️
aysenurarslan Cagla29930 amin çok teşekkür ederim ☺️ çok kafaya takıyorum,inşallah en kısa zamanda düzelir. Tecrübenizi paylaştığınız için teşekkür ederim ☺️