Merhaba arkadaşlar 3 yıllık evliyim. Hiç hamile kalmadım. Nedensiz infertilite tanısı konuldu. Eşimde de bende de bir sıkıntı yok geçen ay rahim filmi çekildim sıkıntı yok. Diğer ay aşılama denicez ilk defa. Nasıl oluyor? Aşılama yaparken anestezi veriyorlar mı? Merak ediyorum 🙏🏼