Nesli1616 19 haftadan herkese selamlar bu haftalarda özellikle geceleri idrara cok cıkıyomusunuz benim gibi acaba bu haftalarda normalmi ?
RiRi22 Nesli1616 27 haftadan bildiriyorum evet hala çok sık cikiyorum. Ama ben suyu da çok içen biriyim. su içip biraz yataym veya oturaym mesaneye doğru baskı hissediyorum hooop wcdeym 😁
gayesblog Nesli1616 suyu yudum yudum içmelisin. Birden içersen böbreklerden süzülmeyip dışarı çıkar ve bunun da vücuda bir etkisi yoktur :)