Kızlar merhaba 33+3 günlüğüm. 2100 gram ve 44 cm. doktor bebeğin gelişimine gayet iyi dedi. İlk gebeliğim ve o kadar bilmiyorum yani yanlış anlaşılmasın bu haftalarda bu kilo olup kaç kilo ile doğum yapılır acaba. Son ay daha fazla kilo alınıyor diyorlar ama sormak istedim size