miniiiikfasulye yani geciyor mu zamanla bilemedim, normal çikolatayı da beyazlaşıyir kötü görünüyor diye koymuyorum ben buzdolabına, ama eviniz sıcak oluyorsa da yapacak başka bir çözüm yok erimesinden iyidir, benim evim serin olduğundan dışarda muhafaza ettik de sıcaksa mecbur koyarsınız