Anonimanonim çok teşekkür ederim Allah razı olsun yok herhangi bi risk söylenmedi ilk geceliğim normal başladı kalp atışı oluşmadan gitmiştik kese göründü bebek göründü kalp atışı yoktu sonraki kontrolde kalp atışı oluşup durmuş ölmüşler karnımda özel kurtaj yapmak istedi devlet hemen kurtaj yapmak istemedi ilk gebelik olduğu için sürekli her hafta muayene oluyodum bi anda evde ağrım başladı ve düşük yaptım çok zordu Rabbım kimseye yaşatmasın.Ikinci gebelikte reglim yıllardır 7 gün sürer 3.gun bitti çok az gördüm supelenip kan verdim gebelik varmış ama beta çok yavaş arttı kese oluşmamış dis gebelik teşhisi kondu kurtaj oldum ama beta yükselmeye devam etti iğne oldum 2 doz ondan sonra sıfırlandı çok şükür çok zor süreçlerden geçtim 😢