anonim9821 kizlar 5 inci haftada beta kac olmali benim 18 binde suan doktor hic iyi degil.dedi ama cocuk gelisimine devam ediyo dedi ultrasondan bakincada
Merve-metin anonim9821 kese göründükten sonra betanın bi anlamı kalmıyor içine sinmediyse eğer doktorunu değiştir canım 18.000 beta da iyi bir beta yani bu değere keseyi görmen lazım
anonim9821 ozgmom anlam veremedim sali gunu aldi 12 bin 4 kat artmasi gerek 24 olmasi lazim.dedi persembe gnu tekrar verdim 18 bin cok az bu iyi degil falan dedi bi poset igne ve ilac verdi
anonim9821 Merve-metin gordu zaten bebegi bile gordu alakasiz bi sekilde beta takibi yapti cocuk beslenme kesesi hepsi gozukuyor
Merve-metin anonim9821 keseyi ve bebeği gördüğü halde beta takibi yapıyorsa eğer bence doktorunu değiştir kese göründükten sonra betanın bi anlamı kalmıyor çünkü
Aserpil Bı Dr ile devam etmeyin bence. Arkadaşında dediği gibi kese görününce beta takibi bırakılıyor