Moz Test yaptım yine betam 71 di ama kızarmasını beklerdim hala silik çıkıyor neden?Normalde regl günüm bugün tamamen kızarması gerekmiyor mu
zeynosileannis Moz benim bir gün gecikmede bile bundan daha silikti kan tahlili pozitif çıkmış boşver takılma bu testlere. Hayırlı olsun
Salihaa16 Moz ben regl 1 gun gectik ten sonra yaptım bundan biraz daha silikti normal bence döllenmeyle alakalı diye dusunuyorum
Anonimanonim Moz testlere gerçekten takılma ben yaptım betam yüksek olduğu halde ikinci çizgi 5 dk sonra belirdi hemen çıkmadı şok olmuştum
Brcuburci Regl gununuz geçtimi ben. Geçtikten bir kaç gün sonra sabah ilk idrarla yapmistim kızarmıştı