Kızlar 2 buçuk sene önce hazırlamıştım kızımda ama unutmuşum internetten baktım bu uygulamadan da baktım şehir hastanesinde doğuracağım nasipse kızımda özeldi oradan da bişeyler veriliyordu sanırım devlet vermez 😂 listem şöyle eksiğim varsa söyleyin kafadan yaptım listeyi çoğunuda koydum bazıları kargoda bekliyorum gereksiz birşey almak istemiyorum makyaj filan asla yapılmıyor ameliyatlı halde o zaman doldurdum gereksiz kullanmadım sezaryen zaten acımın derdine düşüyorum temel ihtiyaçlar benim için yeterli bi bakın bakalım
Bebiş için;
10lu hastane çıkışı
1 alt üst takım
1 tulum
Bez, ıslak mendil
Pişik kremi
Müslin örtü
Mama, kaşık biberon
Süt sağma makinası
Kendim için;
2 takım alt üst pijama
1 elbise gecelik
1 takım normal kıyafet tayt tişört
Depend
Kağıt havlu
Yedek çamaşırlar
Parfüm
Powerbank
Çöp poşeti
Bide kızlar bi sorum olucak havlu koyuyor muyduk bebeği ilk başta neye sarıp temizliyorlar bebek havlusu istiyorlar mı