Deletedmom325 Arkadaşlar gebelikte hani eskisi gibi her şeyi kullanamıyoruz ya, bu kremin de Bi zararı var mıdır. Gebelikten önce sadece bunu kullanırdım. Şu an Bi tedirgin oldum kullanılmamalı mı acaba?
Dryya Bende kullanıyorum hatta az önce aldım tekrar eczacıda öneriyor zaten bebeklerdede kullanıyoruz için rahat olsun canım ❤️