drdane09 merhaba, 37. Haftaya girdik bugün ve çatı muayenesi oldum. Aynen bu bilgileri verdi bana. Çok zorlar ama elbette istersen normal dogum yapabilirsin dedi. Yirtiklarin fazla ve derin olabilir ve bebeğin geçiş esnasında takılma olasılığı yüksek dedi. Bunları sadece bir olasılık olduğunu, normal doğumu zorlansam da yapabileceğimi söyledi. Yakın takipteyiz şu an ayrı bir özel durumdan kaynaklı, 4 gün sonra yine gideceğim, sezeryana gün verecek. Tabi ki kendim de önemliyim ama bebişi hiçbir şekilde riske atamam o yüzden direkt kabul ettim sezeryani … Hakkımızda hayırlısı olsun 🥰 sağlıkla gelsin bebislerimiz 👼