Feyzamali33 işte onu anlattım aslında ama ☺️ 1 i bebeğin baş ölçüsüne göre olan gebelik haftası , biri karın ölümüne göre , biri bacak boyuna göre , biri kafa çapına göre vs vs. Bebek artık tek parça olarak değil baş kafa göbek bacak diye ölçüldüğü için farklı gebelik haftaları çıkıyor. Hani diyolar ya “bebeğimin göbeği önde çıkıyor “ ya da “ bebeğimin karnı 1 hafta geri çıkıyor” duymuşsunuzdur. Fotoğrafı net okuyamıyorum net atarsan tek tek söyliyim hatta hangisi kaç haftalık