27+3 üm bir kaç gündür kasıklarımla da üşütme tarzı bir ağrı var sürekli olmuyor gelip gidiyor ara arada adet sancısı gibi bir ağrı giriyor sizde de oluyor mu Dr haber vermeme gerek var mı ilk gebeliğim tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim kontrolüm 30 unda