Alvn3946 benim ilk gebeliğimdi. 3 ay önce yaşadım bu durumu. Kabullenemedim. 8+3te boş denildi. Başka doktora da gittim, durum değişmedi. Israrla sonradan oluşur diye düşündüm, kürtaja girmedim. 10.haftada evde kendiliğinden düşük oldu. Sonrası da zordu. Parça kaldı. Düşük ilacı denedik .yine de kalan parcalarin hepsi düşmedi. Üstüne en son kürtaj da oldum. Her aşamayı geçirdim.